Askerlil gerçekten düştü mü?

Üzeyirmerve Soruyor •• 373 Görüntülenme

Evraktan bahsediyorlar. Evrak twitterda varmış ama benim twitterım yok. Evrağa ulaşan fotoğrafını paylaşabilir mi? Boş yere umutlanmayalım.


Bu Soruya 14 ´Kez Yorum Yapıldı.
22 Gün Önce   #1

Evraklara ulastim ama fotograf yukleyemiyorum.

22 Gün Önce   #2

Ben aslı olmayan bir haber diye biliyorum canım askerimde bi hevesle beni aradı bugün düşmüş askerlik falan diye evrak yayınlanmış dedi o kadar sevinçliydiki hele arkadan arkadaşlarının sesi geliyordu hepsi gülüyordu oynuyorlardı ama olan yine onlara oldu hevesleri kursaklarında kaldı bosyere sevindik onca diyorlar

22 Gün Önce   #3

Cevaplanan#2 @Yaren007 :

Benim askerim de uyuyor yaa bi heves haber verdim gece nobete giderken gorunce once sevincek sonra yikilcak benim yuzumde

22 Gün Önce   #4

Cevaplanan#3 @Üzeyirmerve :

Aynen canım bende sırf uzmemek için bişey dememiştim ona bu evrak konuları hakkında ama o arkadaşlarından duymuş beni aramıştı hakkımızda hayırlısı olsun artık bakalım zaman neyi gösterecek tabi inşallah düşer hepimiz çok yıprandık sevindiğimiz gün gelir elbet hayırlısıyla

22 Gün Önce   #5

Screenshot_20181127-002930.png Düşmedi arkadaslar bu twit dün atıldı belgede bahsi gecen kanununun askerlikle bile alakası yok tütün kanunu herkesi ti ye alıp dalga gecmek için yapmışlar

22 Gün Önce   #6

Çok kişinin vebaline girdiler herkes bir anda okadar sevidiki kışladaki sevinen askerlerin vebalini nasıl ödeyecekler acaba

22 Gün Önce   #7

Cevaplanan#6 @hermione :

Aynen canım

22 Gün Önce   #8

Cevaplanan#6 @hermione :

Allah'a duam o askerlerin bozulan moralleri kadar bu haysiyetsizliği yapanlarında moralleri bozulsun. Hem de her bir askerin ki kadar. Bizi de geçtim askerlerimize günah.

22 Gün Önce   #9

Cevaplanan#4 @Yaren007 :

hayırlısı artık canım

22 Gün Önce   #10

Hayırlısı artık beklemeye devam :) Hulisi Akardan acıklama gelecek yakında diyorlar ama tekrar ümitlenmek istemiyorum bugün baya ümitliydim mgk toplantısından ama sonuç hüsran

21 Gün Önce   #11

Cevaplanan#10 @hermione :

Simdi askerimle konustum da insanlarin morallerini durduk yere bozdular. En azindan tamam 12 ay diyorlardi. Simdi bi anda heveslenip sonra heveslerini kirdilar. Sanirim artik resmi gazetede yayinlanmadan soylemeyecegim

21 Gün Önce   #12

Cevaplanan#11 @Üzeyirmerve :

Doğru söylüyorsun canım gercekten öyle en azından şafağımızı biliyorduk kendimizi ona göre hazırlamıstık simdi ha cıktı ha cıkacak belirsizlikle beklemek o kadar kötü ki insan strese giriyor bunalıyor biz burda böyleyken bize yansıtmamaya çalısıyorlar ama orda nasıl daralıyorlardır kim bilir

21 Gün Önce   #13

Cevaplanan#12 @hermione :

Allah hepsinin yardimcisi olsun

21 Gün Önce   #14

Cevaplanan#13 @Üzeyirmerve :

Aminn :)

Bu soruya cevap verebilmeniz için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Giriş Yap
Bilgi çubuğu
Loading...